El diumenge 14 de juny 2026 els Marrecs de Salt varen celebrar els seus 30 anys d'existència, acompanyats dels Castellers de Vilafranca i la Colla Jove dels Xiquets de Tarragona. Els de Vilafranca varen descarregar un 4 de 9 amb folre i l'agulla, un castell que no s'havia aconseguit mai descarregar a la plaça del Vi. Els de Salt varen carregar i descarregar el 4 de 8, el 7 de 8 i, en la ronda de millora, també el 3 de 8, i els de Tarragona es varen lluir amb el 3 de 9 amb folre, el 4 de 9 amb folre i el 5 de 8 amb folre, tots descarregats.