![]() |
![]() |
![]() |
||
![]()
La ciutat de Girona va celebrar el dissabte 24 de maig 2014 un acte de reconeixement i reivindicació d'una de les figures de la ciutat que va destacar en la segona meitat del segle XX: el mestre i polifacètic Jaume Ministral i Masià. ![]() (Ampliar) - L'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, la filla de l'homenatjat Teresa Masià i l'alcalde de Maçanet de Cabrenys, Lluís Carbó.
L'acte va acabar amb la lectura del pròleg del llibre Ciutat petita i delicada, on ja feia gala del seu humor càustic i irònic per retratar la ciutat que l'havia vist néixer i formar-se fins marxar a Barcelona. ![]() (Ampliar) - L'alcalde de Girona, Carles Puigdemont, la filla de l'homenatjat Teresa Masià i l'alcalde de Maçanet de Cabrenys, Lluís Carbó.
Va escriure una comèdia, El gandul (1969), concebuda per a l'actor Joan Capri, que va aconseguir un gran èxit entre els habituals del Teatre Romea i dels teatres del Paral·lel barceloní. |
![]() (Ampliar) - Jaume Ministral i Masià. Imatge col·lecció Teresa Ministral.![]() Teresa Ministral, filla de l'homenatjat, durant l'acte ![]() Portada de la primera edició de Ciutat petita i delicada, març 1975, Editorial Nova Terra. [Més imatges]
----- |
CONTACTE ----Avís legal ----Aviso legal ----Legal notice |
© Fèlix Xunclà/Assumpció Parés |